Odpowiedzi

2009-10-29T19:08:34+01:00
Bym zrobił więcei dla środowiska
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T19:09:40+01:00
Przede wszystkim należy zadbac o katalizatory samochodowe, Filtry kominowe, wykształcic odpowiednie służby którę będą sprawdzac gdzie wylewane są scieki z wielkich fabryk ale także z tych mniejszych
2009-10-29T19:15:41+01:00
- Ograniczyć zaużycie surowcow nieodnawialnych,
- Nie palić śmieci w domowych piecach,
- Postawić pojemniki segregujące śmieci,
- Zorganizować rózne akcje ekologiczne,
- Masowy udział uczniów szkół w sprzątaniu świata,
- Prowadzenie większej hodowli roślin,
Już wiecej niemogę wymyśleć ;)
Mam nadzieję że pomogłem ;)