Odpowiedzi

2010-03-25T20:17:14+01:00
400 * 15% = 60
60 + 400 = 460

460 * 20% = 92
460 - 92 = 368


Odp: Obecna cena to 368 zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T20:18:10+01:00
400 zł - kwiecień.

400 x 15% = 400 x 0,15 = 60
400 + 60 = 460 zł - maj.

460 x 20% = 460 x 0,20 = 92
460 - 92 = 368 zł - wrzesień.

Odpowiedź: We wrześniu rolki kosztowały 368 zł.

chyba tak . : >
pozdrawiam.
2010-03-25T20:18:42+01:00
Cena rolek po podwyżce
400+15\100*400=400+60=460
cena rolek po obniżce
460 - 20\100*460=460-92=368