Odpowiedzi

2010-03-25T20:21:19+01:00
Mrówka jest bardzo pracowita.
Mrówka jest bardzo pożyteczna.
Ziemia jest okrągła.
Ziemia jest przepiękna.
Kot lubi mruczeć.
Kot ma długą sierść.
Każdy jest odpowiedzialny.
Cały świat jest odpowiedzialny.
Kosmos jest daleko od naszej planety.
Kosmos jest bardzo nie znany przez ludzi
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T20:23:22+01:00
PEWNEGO DNIA NA DRODZE BYŁA ROZGNIECIONA MRÓWKA.
PO PIASKU CHODZIŁA MRÓWKA.
DBAJMY O ZIEMIE.
MIESZKAMY NA KULI KTÓRA NAZYWA SIĘ ZIEMIA.
OLA MA KOTA .
JUTRO KUPIE SOBIE KOTA .
NIE RAZ ASTRONAŁCI BYLI W KOSNOSIE .
NA KOSMOS LECI SIĘ RAKIIETĄ.
MÓJ BRAT JEST ODPOWIEDZIALNYM CZŁOWIEKIEM.
TATA JEST ODPOWIEDZIALNY.
<SORRY ZA BŁĘDY>
1 3 1