Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T20:19:54+01:00
Niemal - niemało, zaniemał
arcytrudnej- arcytrudno, arcytrudnie
nie zrażałem- nie zrażał, nie zrażało
nie warto- nie warty, nie warta
nieoczekiwanego- nieoczekiwanie, nieoczekiwacz
nie wesołej- nie wesoło, nie wesoły
nie jedno- nie jedny, nie jedna
1 5 1
2010-03-25T20:24:01+01:00
Niemal - prawie, niecałkiem
nie warto - nie ma sensu, nie trzeba
nieoczekiwanego - zaskakującego, niepotrzebnego, niespodziewanego
niejedno - wiele, kilka, dużo,
nie zrażałem - nie bałem się, nie zrezygnowałem
nie wesołej - nieciekawej, trudnej, przykrej