Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T20:23:02+01:00
Patrzeć z góry - patrzec na kogos z uprzedzeniem, z dystansem

mieć niewyparzony język - mówienie bzdur, mówienie czegos zanim sie pomyśli

mieć muchy w nosie - znaczy to mieć zły humor

mieć gołębie serce - miećdobre serce

mieć stalowe nerwy - miec mocne nerwy




61 4 61
2010-03-25T20:24:38+01:00
Patrzeć z góry- wywyższać się na kogoś
mieć niewyparzony język- pyskować
mieć muchy w nosie - być nie zadowolonym ze wszystkiego
mieć gołębie serce - dobre czułe
mieć stalowe nerwy- opanowanie wytrzymałoś
20 3 20