Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T20:20:51+01:00
X - pierwszy dzien
2x- drugi dzien
x-5 - trzeci dzień

x+2x+x-5=39
4x=44/4
x=11

11 - pierwszego dnia
22- drugiego
6 - trzeciego
2010-03-25T20:23:12+01:00
39km przeszli w ciągu 3 dni
x- ilość przebytych kilometrów dnia pierwszego
2x- ilość przebytych kilometrów dnia drugiego
x-5 ilość przebytych kilometrów dnia trzeciego

x+2x+(x-5)=39
4x-5=39 I +5
4x=44 I /4
x=11
Odp dnia 1 przebyli 11km :D
2010-03-25T20:23:40+01:00
X - długość trasy przebytej I dnia
2x - długość trasy przebytej II dnia
x-5 - długość trasy przebytej II dnia
razem
x+2x +(x-5)=39
x+2x+x-5=39
4x=44
x=11
odp: pierwszego dnia przebyli 11 km