Odpowiedzi

2009-10-29T19:13:20+01:00
Na pewno rozszerzył by się politeizm(wielobóstwo) ale i także było by więcej wyznawców poszczególnych wiar.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T19:14:07+01:00
Jeżeli dobrze zrozumiałem...
To zanik wiary w Boga miałby fatalne skutki. Ludzie, którzy np. są słabi psychicznie nie będą mogli mieć gdzie się uspokoić, jeżeli się nie pomodlą do Boga. Przestanie istnieć większość świąt. Możliwe iż zaostrzą się walki między ludźmi na tle rasowym i poglądowym. Powstaną nowe haotyczne religie.
2009-10-29T19:54:02+01:00
Wiecej mówi si eo innych religich
rozszerzył sie politeizm
ludzie staja sie asteistami