Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-25T20:26:39+01:00
M.Wędkarze
D.Wędkarzy
C.Wędkarzom
B.Wędkarzy
N.Wędkarzami
Msc.Wędkarzach
W.Wędkarze

M.Dętki
D.Dętek
C.Dętkom
B.Dętki
N.Dętkami
Msc.Dętkach
W.Dętki

M.Bębny
D.Bębnów
C.Bębnom
B.Bębny
N.Bębnami
Msc.Bębnach
W.Bębny
67 4 67
2010-03-25T20:28:38+01:00
Mianownik (kto? co?)
Dopełniacz (kogo? czego?)
Celownik (komu? czemu?)
Biernik (kogo? co?)
Narzędnik (kim? czym?)
Miejscownik (o kim? o czym?)
Wołacz (!)

M. Wędkarze,
D. Wędkarzy
C. Wędkarzom
B. Wędkarzy
N. Wędkarzami
Msc. O wędkarzach
W. Wędkarze !


M. Dętki
D. Dętek
C. Dętkom
B. Dętki
N. Dętkami
Msc. o Dętkach
W. Dętki


M. Bębny
D. Bębnów
C. Bębnom
B. Bębny
N. Bębnami
Msc. o Bębnach
W. Bębny !

39 3 39