Odpowiedzi

2010-03-25T20:31:39+01:00
Narysuj mamę lub najlepiej oboje rodziców modlących sie za chorego syna w szpitalu
5 5 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T20:33:00+01:00
Nam dala podobne zadanie, i najbardziej spodobało się jak chrześcijanie czekali na klęczkach przy grobie Jezusa, bądź pod krzyżem. Oznacza to,że wierzyli i mieli nadziej na zmartwychwstanie. Powodzenia ;)
2 3 2
2010-03-25T20:33:15+01:00
Narysuj koniaa ktorego czlowiek przywiazuje do siebiee i przytula go piersia chrzecijaniska
2 3 2