Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T20:36:36+01:00
1.Tej zimy panowała epidemia grypy.
2.Wkrótce nadejdą oczekiwane święta wielkanocne.
3.Niedużo czasu zostało do wakacji.
4.Gra w ping-ponga stała się moją pasją.
5.Gazetka ścienna została wykonana bardzo starannie.
2010-03-25T20:38:15+01:00
1. W kraju powiększyła się epidemia gryp.
2. Wkrótce będą święta wielkanocne
3. Muszę uzbroić się w cierpliwość i poczekać byle do wakacji.
4. Bartek lubić grać w ping - ponga.
5. Na gazetce ściennej wiszą ogłoszenia.
2010-03-25T20:38:56+01:00
By wyszły zdania trzeba dodać po przynajmniej jednym orzeczeniu.

1. Trwa epidemia grypy. lub Jest epidemia grypy.
2. Wkrótce będą święta wielkanocne.
3. Przeczekajmy byle do wakacji.
4. To jest gra w ping-ponga.
5. Tu wisi gazetka szkolna.


Myślę że pomogłam. Życzę dobrej ocenki...