Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T20:38:38+01:00

d)
-3a(1/3 - a)=
-a+3a²

e)
(t - 2s - 1)
niedokończony iloczyn

f)
1/2 ( 2a - 4b +1)=
a-2b+½

g)
m (2m + 3)=
2m²+3m

h)
3p (2r + 5p - 1)=
6pr+15p²-3p

i)
xy (2x - 3y + 5)=
2x²y-3xy²+5xy
2 5 2
2010-03-25T20:39:11+01:00
D) -3a(1/3 - a) = -a + 3a²
e) (t - 2s - 1) = t - 2s - 1 <--- tu jest chyba niedopisane zadanie
f) 1/2 ( 2a - 4b +1) = a - 2b +1/2
g) m (2m + 3) = 2m² + 3m
h) 3p (2r + 5p - 1) = 6pr +15p² -3p
i) xy (2x - 3y + 5) = 2x²y - 3xy² + 5xy
1 5 1