Pojazd ruszył ruchem jednostajnie przyspieszonym i po upływnie czasu osiagnał predkosc 20m/s. Przebył droge 200m. Oblicz czas

Tak chyba ma wygldac to zdanie, nie wiem dokładnie ale tak ma tez moj kolega wiec chyba jest dobrze ;]
Z gory dzieki za rozwiazanie i pomoc :* :D

2

Odpowiedzi

2009-10-29T19:28:42+01:00
Prawdopodobnie trzeba pomnożyć 20m/s razy 200m...skrócą się wtedy zera i metry i zostanie 2s razy 20 i to będzie 40s
Mam nadzieję że pomogłam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T19:42:01+01:00
S=Vp*t +at²/2
s=200m
a=20m/s²
Vp=0 -bozaczyna róch
t=x
s=at²/2
200=20*t²/2|*2
400=20t²|:20
t²=200
t=√200s
odp czas to 10√2s