Odpowiedzi

2010-03-25T20:44:10+01:00
Blokada Berlina (Zachodniego) - jeden z pierwszych poważnych kryzysów zimnej wojny, mający miejsce w latach 1948-1949.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T20:46:59+01:00
Bokada berlina zachodniego miałą miesce gdy podzielono niemcy na 2 części na niemcy NFR (zachodnie) NRD (wschodnie). neimcy wschodznie były pod władzą radziecką i panował tam sajgon (brdu smurd i ubustwo).Blokda była taka iż nie wolno było mieszkańcom wszchodzim przechodzi do NFR ponieważ groziły za to aresztowania a nawet śmierć.
Berlin był przedzielony sławnym murem belińskim zburzonym 9 listopada 1989 przez sam środek