Odpowiedzi

2009-10-29T19:17:28+01:00
100%-80%=20%

20%-4
100%-x

x=400%/20%=20 prezentów
2009-10-29T19:18:27+01:00
Wynika z tego że 4 to reszta prezentów czyli 20% czyli 5 razy 4 to jest 100% (czyli kupiła 20 prezentów)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T19:21:18+01:00
100%___x 100*4/20%=20*x/20%
.......X 20=x
20%___4

Pani Marta kupiła 20 prezentów. Metoda proporcji. Te kropeczki się nie liczą. Dasz naj?