Odpowiedzi

2010-03-25T20:46:44+01:00
P = 2(4*4 +4*4 + 4*4)
p = 2(16+16+16)
p= 96
3 2 3
2010-03-25T20:47:06+01:00
P= 6^3 ( sześć pierwiastków z trzech)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T20:49:50+01:00
Pp= 6* 4 kwadrat pierwiastkow z 3 przez 4
Pp= 24 pierwsiastkow z 3 cm kwadratowych
Pb= 6*a kwadrat
Pb= *4*4
Pb= 96 cm kwadratowych
Pc= 2*Pp+Pb
Pc= 48 pierwiastkow z 3 + 96
Pc= 144 pierwiastkow z 3 cm kwadratowych
3 3 3