Odpowiedzi

2010-03-25T20:49:54+01:00
O! Chwalebny Benedykcie,
Wspieraj nas w trudnych chwilach.
Pomoż nam biednym i opuszczonym,
pomóż nam uwierzyć i w wierze trwać.
Bądź dla nas dobrym przykładem,
a modlitwą wspieraj nasze czyny.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T20:54:36+01:00
Mamy teraz papieża niemieckiego
i oczywiście bardzo mądrego
i zapewne w swoich czynach wielkiego
więc niemałego
nazywa się on Benedykt XVI
i jest panem naszego kościoła
i każdych do modlitwy woła
i też namawia nas do tego szkoła
i będzie modlila się dziewczyna chora
1 5 1