Odpowiedzi

2009-10-29T19:25:26+01:00
X-wysokość masztu
x 164
12 9 => 9x=12*164 => 9x=1968 =>x=218,6m
2009-10-29T19:29:03+01:00
12/9 = 4/3
4/3 * 164 = 232m
Wysokość masztu wynosi 232m.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T19:33:40+01:00
Korzystamy z twierdzenia podobieństwa trójkątów

trójkąt ABC podobny do Trójkąta DBE
czyli
9/12 =164/x
x =218,6m
Odp Maszt ma wysokosc 218,6 metra

ps rysunek w zalaczniku