Napisz o swoich marzeniach. Możesz zastosowAĆ poiższy plan lub ułożyć własny.

1. Wstęp: jakie masz marzenia
2. Rozwinięcie: kiedy marzę (leżąć na plaży, przed snem, na lekcji)
- o czym marzę (czy to marzenia fantastyczne, baśniowe czy realne)
które z mich marzeń jest najpiękniejsze
3. Zakończenie: czy warto mieć marzenia, dlaczego. włąsne zdanie

2

Odpowiedzi

2010-03-25T21:12:30+01:00
Marzę np. o willi nad basenem. Najcześciej mysle o tym, gdy odpoczywam w cichym i spokojnym miejscu. Warto marzyć, ponieważ to bardzo odpreża :)
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T21:15:20+01:00
Moim największym marzeniem jest mieć wielki dom z ogrodem. Aby posiadał balkon z widokiem na morze i plażę. Taki własny kąt dla siebie, gdzie bede mogła spokojnie pomyśleć i się zrelaksować przy dźwiękach wydających przez wode.
Lubie marzyć i robie to zawsze kiedy tylko mam wolną chwile czy też jest mi źle. Bez względu czy jestem w szkole, w domu czy na spacerze z psem. Wielki dom z ogrodem to tylko jedno z moich wielu marzeń, ale nie wszystkie są realne podobnie jak to, ale nadzieje zawsze trzeba mieć, nie należy się poddawać lecz stale dążyć do celu i spełniać marzenia.
Moim zdaniem każdy powienien mieć jakieś marzenia. Nie ważne czy będa to małe czy duże, ważne jest sam fakt, że czegoś pragniemy i sama myśl o tym wywołuje nam uśmiech na twarzy.
17 4 17