Odpowiedzi

2010-03-25T21:01:00+01:00
Napromieniowanie dużych ilości obszarów( takie miejsc nie nadają się do dalszego użytkowania), śmierć ludzi, zwierząt. Rozprzestrzenianie się radioaktywnej chmury na ogromne odległości.
Przykład: Czarnobyl.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T21:03:48+01:00
Skutki na pewno beda oplakane:
dojdzie zniszczenia calej roslinnosci w obrebie kilkuset kilometrow
wygina wszystkie lokalne gatunki zwierzat zyjacych obok reaktora
dojdzie do skarzenia srodowiska(wody, gleby itd...)
zanim roslinnosc sie zregeneruje mina setki lat... wsrod ludzi moze wystepowac choroba popromienna...(tak jak po czarnobylu)w wyniku czego beda czesciej pojawiac sie roznego rodzaju raki a takze beda padaly radioaktywne deszcze(tak bylo po czarnobylu)oczywiscie skutkiem wybychu reaktora bedzie wielki wybuch ktorego fala uderzeniowa bedzie bardzo duza i bedzie miala szeroki zasieg...:D mam nadzieje ze to wystarczy:D