Odpowiedzi

2009-10-29T19:24:38+01:00
Moje najmocniejsze strony to jest pomysłowość, wiara w lepsze jutro, miłość i przyjażń
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T19:25:20+01:00
Ej chwila.
jak wymienisz swoje mocne strony to ci napiszę. nie znam cię więc nie mogę, ale podam przykład
- jestem sumienna, codziennie odrabiam lekcję, ponieważ nie potrafię przyjść do szkoły nieprzygotowana.
- jestem wesoła i komunikatywna, bardzo ważny jest dla mnie dobry kontakt ze znajomymi.
1 5 1