Marek i zbyszek bawili sie w berka marek zobaczyl zobaczyl zbyszka z odleglosci 10 m i zaczol go gonic. z predkoscia 5 m/s. w tej samej chwili zbyszek zobaczyl marka i zaczol uciekac 4 m/s po jakim czasie marek dogoni zbyszka.

prosze o cale rozwiazanie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T21:00:27+01:00
zbyszek 4m/s
marek 5m/s
5 x 4 = 20
Spotkają się po 20s
2010-03-25T21:05:29+01:00
M.
5 m w 1 s
50 m w 10 s
Z.
4 m w 1 s
40 m w 10 s.

odp. marek dogoni zbyszka po 10 s.