Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T21:04:52+01:00
Biegnę w kierunku , który codziennie ukazuje mi Pan Bóg w kierunku NIEBA i ŻYCIA WIECZNEGO które zostało nam obiecane na chrzcie świętym .Doskonale się w tym aby być jeszcze lepszym "BOŻYM SPORTOWCEM " I dojść do mety jako dobry chrześcijanin
2 5 2
2010-03-25T21:05:16+01:00
Jako Boży sportowiec zawsze staram się biec w kierunku dobra. Codzienne przeciwieństwa losu dają mi siły na podjęcie nowych wyzwań, pozwalają kształtować siebie. Staram się doskonalić zarówno w swojej wierze jak i w codziennym życiu. Zawsze stawiam na dokładność, ponieważ dzięki niej można sięgać wyżej. Szanuję zdanie innych, biorę z nich przykład, ponieważ każdy człowiek jest wyjątkowy i może dać mi przydatne w życiu wskazówki.

Pozdrawiam i proszę o naj ;)
3 4 3
2010-03-25T21:41:08+01:00
Biegnę w kierunku kościoła. Staram się pomagać innym. Jestem dobrą koleżanką. Zawsze służę pomocą dla innych. Codziennie staram postawić sobie zadanie , żebym uczyniła więcej dobra niż we wcześniejszym dniu . ;)
1 5 1