Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T21:03:53+01:00
A)Samochód jedzie z prędkością x km na godzinę.

Ile metrów pokonuje w ciągu godziny.? ........ 1000x
Ile metrów pokonuje w ciągu minuty .? ........1000x/60
Ile metrów pokonuje w ciągu sekundy? ........1000x/3600
2010-03-25T21:04:15+01:00
A)1000 x
b) 1000x/60
c) 1000x/ 3600

(godzina to 60 min lub 3600s)
km=1000m
2010-03-25T21:07:21+01:00
1000 x [km/h]
1000 x:60[km/h : min =km/min]
1000 x:3600[km/h :sek =km/sek]