Odpowiedzi

2010-03-25T21:03:51+01:00
Ponieważnapisał w złym czsaie dla polski wiele poięknych polskich dzieł
2010-03-25T21:05:12+01:00
Henryk Sienkiewicz pisał "ku pokrzepieniu serc", ponieważ chciał żeby ludzie wierzyli , że będzie lepiej , dodawał im wiary i optymizmu, by mieli siłę do działania.
W swoich dziełach pokazywał bohaterów, którzy pokonują własne słabości i walczą w obronie ojczyzny, odnosząc zwycięstwo. A także żeby Polacy używali polskiego języka, nawet wtedy, gdy Polski nie było na mapie.

Pozdrawiam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T21:08:49+01:00
Chciał żeby ludzie wierzyli , że będzie lepiej , dodawał im wiary i optymizmu mieli siłę do działania.Pisał o bitwie pod Grunwaldem gdzie Polacy odnieśli zwycięstwo. W ten sposób uświadamiał Polakom że nadal jest dla nich nadzieja.