Odpowiedzi

2009-10-29T19:32:41+01:00
1 żeby w razie czego wiedzieć kogo i czego miałaby się wyrzec jakby chciała zmienić wiarę
2. przeczytać ewangelie wg Mateusza, ona jest największa, więc jest w niej najwięcej informacji na temat życia Proroka
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T19:33:17+01:00
1.Osoba ochrzczona ma obowiązek szukania odpowiedzi, ponieważ jest chrześcijaninem i powinna wiedzieć kim był Jezus Chrystus.
2.Zamierzam czytać Biblię, aby dogłębnie dowiedzieć się wszystkiego o Zbawicielu.
2009-10-29T19:51:10+01:00
1.moim zdaniem osoba ochrzczona ma obowiązek szukania odpowiedzi na pytanie kim dla niej jest Jezus poniewaz jest onst on jej ojcem i ma go szukac.taka jest rola chrzescijaniana i nic tego nie zmieni.
2.Aby umieć wyjaśnić pytającym, kim dla ludzi jest Jezus mam zamiar chodzic do kościoła i głosić swłowo boze