Odpowiedzi

2009-10-29T19:29:30+01:00
Jedna trzecia
władzę sprawowali tylko ludzie pełnoletni, mający ojca i matkę ateńczyka. niewolnicy, dzieci i osoby o innych korzeniach nie miały włączności we władzę.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T19:30:35+01:00
Moim zdaniem w zebraniach bralo udzial okolo 1/3 mieszkancow Aten, poniewaz okolo tylu bylo obywateli, czyli tych ktorzy mieli przywilej uczestniczenia w zebraniach. Oczywiscie nie wszyscy w nich uczesniczyli, niektorzy przychodzili tylko czasem, sprawdzic co sie zmienilo, lub po prostu poczuwali sie do uczestnictwa.
1 3 1