Odpowiedzi

2010-03-25T21:11:20+01:00
Drogi Księciu,
Odkąd mnie opuściłeś bardzo cierpię. Nie ma kto mnie pielęgnować, jestem samotna, tęsknię. Mam nadzieję, że pamiętasz te złe i dobre chwile spędzone razem na B-612. Bardzo Cię proszę, wróć do mnie.
Twoja piękna
Róża
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T21:13:39+01:00
Kochany Książe ;)

Na wstępie mojej kartki chciałabym cie pozdrowic.Wiem jak bardzo czesto podróżujeszz po róznych planetach i to jest dla cb najbardziej przyjemne ale może lepiej będzie jak wrócisz na planete B-612.Napewno będzie tobie tam lepiej ii ja Różna będe spokojna ze wlasnie tam sie znajdzujesz ponieważ każdego poranka budze sie z myslą na jakiej planecie się znajdzujesz.Więc bardzo serdecznie ciebie proszę abyś powrócił na planete B-612 ii napewno będzie ci tam jeszcze lepiej niż na poprzednich planetach.
Pozdrawiam Róża.


P.S miałam takie same zadanie ii tak napisałam nikt do niego nie miał zastrzezen ;D
2 3 2