Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T21:19:56+01:00
Mieszkańcy tych terenów mogą chronić się, zdrowo się odżywiając oraz dbając o zdrowie bardziej niż zwykle. Powinni zażywać też świeżego powietrza wyjeżdżając np. na wakacje na tereny mało zanieczyszczone.
5 2 5
2010-03-25T21:21:28+01:00
Ludzie powinni mieć w domach filtry wody i powietrza. Każdy powinien być zaopatrzony w maski przeciwpyłowe i tlenowe. Jedzenie powinno być dokładnie myte.
2 5 2