Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T21:18:31+01:00
Przykłady malarstwa Romańskiego to :

1.Wesele w Kanie Galilejskiej fresk w katedrze Saint-Aignan
2.Trzech Króli z St Albans Psalter , English, 12th century. Albans Psałterza, angielski, 12 wieku.
3.Fresk kataloński, obecnie w Museu Nacional d'Art de Catalunya.
4.Malowane krypcie San Isidoro w León, Hiszpania

5.Witraż, prorok Daniel z Augsburga katedry, pod koniec 11 wieku.
2 5 2
2010-03-25T21:22:22+01:00
Wesele w Kanie Galilejskiej - Obraz Giotta ( Włochy )
Babie Lato - Józefa Chełmońskiego ( Polska )
Jeszcze jakieś?
2 5 2