Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T23:48:01+01:00
Człowiek stosuje maszyny proste, ponieważ pozwalają one wykonać tę samą pracę przy użyciu mniejszej siły.
zwiększają wartość siły:dźwignie; nożyce; kołowrót; wielokrążek
zmieniają zwrot np:dźwignie; równie pochyłe; kołowrót; wielokrążek
8 4 8
2010-03-25T23:50:47+01:00
Człowiek stosuje maszyny proste aby ułatwićn sobie przce,dziadek do orzechów zwiększa wastość siły
5 3 5