Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T21:30:26+01:00
2k+s->k2s
2p+2,5o2->p2o5
n2+2o2->2no2
2Fe+3S -> Fe2S3
MgO+ H2 -> Mg+ H2O tu nic
PbO2 +H2 -> Pb +CO tu jest cos nie tak :F? po jednej stronie C a po drugiej nie ma :F?
2Cl2O -> 2Cl2 + O2
2CU + Br2 ->2 CuBr
2010-03-25T21:45:32+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
2K + S---->K2S
4P + 5O2---->2P2O5
N2 +2O2---->2NO2
2Fe + 3S---->Fe2S3
MgO + H2---->Mg + H2O
PbO2 + 2H2---->Pb + 2H2O tutaj jest redukcja wodorem, powstaje woda a nie CO
2Cl2O---->2Cl2 + O2
2Cu + Br2---->2CuBr
3 3 3