Odpowiedzi

2010-03-25T21:29:58+01:00
Nikomu nie podobał się Ani upór, duma, próżność i gadatliwość. Zdaniem Maryli mówiła ona o wiele za dużo. Nie można zapomnieć też o roztrzepaniu i lekkomyślności, na co najlepszym przykładem będzie niedodanie mąki do ciasta.
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T21:30:10+01:00
Negatywne cechy Ani:
-gadatliwa,
-roztrzepana,
-uparta,
-nieuważna,
-wybuchowa,
-próżna,
-nadużywająca efektywnych wyrażeń
14 4 14
2010-03-25T21:34:12+01:00
-gadatliwa
-zapominana o rzeczywistości; ma zbyt wybujałą wyobraźnię
-porywcza; łatwo wpada w gniew
-zbyt duże przywiązywanie wagi do wyglądu, próżna
-pamiętliwa, niechętnie przebacza (kłótnia z Gilbertem)
-mówi to co myśli, nie zważając na uczucia innych (rozmowa z Małgorzatą), wybuchowa
-lekkomyślna, nieostrożna w działaniu
6 3 6