KTORE Z PONIZSZYCH ZDAN JEST PRAWDZIWE?
A) stożek powstanie w wyniku obrotu trójkąta prostokątnego dookoła prostej zawierającej jego przeciwprostokątna.
B) Walec nie powstanie w wyniku obrotu kwadratu dookoła prostej zawierającej jego bok.
C) Stożek powstanie w wyniku obrotu trójkąta równobocznego dookoła osi symetrii tego trójkąta
D) Walec powstanie w wyniku obrotu prostokąta dookoła prostej zawierającej jego przekątną

3

Odpowiedzi

2010-03-25T21:40:09+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T21:40:12+01:00
2010-03-25T21:42:04+01:00