Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T22:00:19+01:00
Pole powierzchni szescianu to P=6*a kwadrat
a=4,6cm
P=6*(4,6cm)do kwadraru
P=6*21,16cm2
P=126,96cm2

a=2,3dm=23cm
P=6*23cmdo kwadratu
P=6*529cm2
P=3174cm2

a=0,9m=90cm
P=6*90cm do kwadratu
P=6*8100cm2
P=48600cm2
2 5 2
2010-03-25T22:13:00+01:00
4,6 cm
2,3 dm= 23 cm
0,9m=90 cm

90*4,6=414cm2
414*2=828cm2
23*4,6=105,8cm2
105,8*2=211,6cm2
90*2,3=2070cm2
2070*2=4140cm2
211,6+828+4140=5179,6 cm2