Odpowiedzi

2010-03-25T22:09:42+01:00
Pobierz program z internetu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T22:12:12+01:00
To zależy od tego jaką wersję masz u siebie na kompie a jaka wersja jest w komputerze, w którym chcesz to odtworzyć. Np. Ty masz power point ten najnowszy a chcesz żeby odtwarzało się w power point 2003 to przy zapisywaniu jako, na dole jest okienko gdzie wstawiasz wersję power pointa no i tam zaznaczasz power point2003
2010-03-25T22:14:45+01:00
Jeśli chcesz zobaczyć na innym komputerze swoją prezentacje z Office power point to na każdym komputerze powinieneś mieć zainstalowanego Microsoft office lub pobrać program który nazywa się PowerPoint Viewer 2007 ten program umożliwia otwieranie i drukowanie dokumentów stworzonych w programie do tworzenia prezentacji PowerPoint.I jest w pełni darmowy tutaj masz link do pobrania http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=048dc840-14e1-467d-8dca-19d2a8fd7485&displaylang=pl