Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T22:23:23+01:00
E) -2/3(6y-9)
4y-6
f) -0,2(-b-1)
0,2b-0,2
g)-(4x+3-1/2y)
4x-3+1/2y
h)-5(-3a+b-0,7)
15a-5b-3,5
i)-(-1/2t-z-6)
1/2t+z+6

mogłam pomylić się w znakach, ale nie sądzę.
2010-03-25T22:26:47+01:00
E) -2/3(6y-9) = -4y+6
f) -0,2(-b-1) = 0,2b+0,2
g) -(4x+3-1/2y) = -4x-3+0,5y
h) -5(-3a+b-0,7) = 15a-5b+3,5
i) -(-1/2t-z-6) = 0,5t+z+6

d) x/3*(-9) = -3x
f) 5y:3 = 1⅔y