Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T19:42:32+01:00
' Zakończenie 3 gimnazjum'

To już koniec naszej wędrówki po marzeniach. Reszta to już niezapisane karty. Wszystko się może zdarzyć...
Pamiętajcie jednak, że życie to nie tylko marzenia, są jeszcze inne ważne rzeczy i sprawy, o których musicie pamiętać w swojej wędrówce przez życie...
2009-10-29T19:43:58+01:00
Moja szkoła jest wesoła
jejejeje
zajefajna odlotowa
odchodzic mi z niej nie chce mi się .
bo ta moja szkoła jest!!!
1 5 1
2009-10-29T19:49:11+01:00
Jeszcze niedawno przyszliśmy do tej szkoły wystraszeni a teraz z niej odchodzimy nigdy nikt nie zapomni tej szkoły ponieważ była fajna ale z przykrością musimy ją opuścić
1 5 1