Odpowiedzi

2009-10-29T19:50:52+01:00
<trzeba skorzystać ze wzoru na przyspieszenie>
a=V/t
a=5m/s / 4s
a=1,25 m/s2

myślę,że będzie to tak ;]
2009-10-29T19:53:52+01:00
Dane:
t= 4s
v=5 m/s
a=?

Rozw.:
a= v/t
a= 5/4 [m/s÷s=m/s (sekundy do kwadratu)]
a=1,25 metrów na sekunde kwadrat (m/s(sekundy do kwadratu)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T19:56:57+01:00
Vsr=5m/s
Srednia predkosc to stosunek drogi do czasu
s=1/2at²
s=1/2a*16
s=8a
Vsr=s/t=8a/4=2a
5=2a
a=2,5m/s²

Pozdrawiam

Poprzednie rozwiazania sa bledne

Hans
1 5 1