Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T22:40:12+01:00
3(3x-2y) + 5(5x-3y) = 15(x+1)
2(2x-3y) + 3(4x-3y) = 6(y+1)

9x-6y+25x-15y = 15x+15
4x-6y+12x-9y = 6y+6

34x - 21y = 15x + 15 /-15x
16x -15y = 6y+6 /-6y

19x -21y = 15
16x -21y = 6 /*(1)

19x -21y = 15
-16x +21y = -6
_____________

3x = 9
16x -21y = 6

x = 3
16*3 -21y = 6

48-21y = 6
x = 3

42 = 21y
x = 3

y = 2
x = 3

Proszę bardzo :)

1 5 1
2010-03-25T23:12:50+01:00
Zadanie w załączniku ;*
1 5 1