Zad.1 Jaki jest ciężar ciała o masie 10,4 kg ?


Zad.2 które określenia pasuą do masy a które do cięzaru ?
1.wielkość liczbowa
2. wielkośc ta jest niezmienna dla danego ciała
3. zależy od położenia ciała względem ziemi
4. jednostką podstawową tej wielkości jest kilogram
5. jednostką podstawową te wielkości jest niuton
6. mierzysz ją za pomocą siłomierza
7. wyznaczasz ją za pomocą waagi

3

Odpowiedzi

2009-10-29T19:47:57+01:00
Zad 1
10,4 kg
zad 2
1 ?
2 ?
3 ?
4 masa
5 siła
6 siła
7 masa
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T19:50:10+01:00
1. Fc=10,4kg * 10N/kg=104N
2.
a) Fc
b) m
c) Fc
d) m
e) Fc
f) Fc
g) m
1 3 1
2009-10-29T19:57:01+01:00
1.10,4kg*10N/kg=104 N
2.Masa:1,2,4,7
Ciężar:3,5,6
1 1 1