Odpowiedzi

2009-10-29T19:47:50+01:00
Los się do kogoś uśmiecha - ktoś ma szczęście
Na łasce losu- pozostawienie życia na łaskę losu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T19:53:45+01:00
PRZEZNACZENIE:
-miejsce przeznaczenia
-ślepe przeznaczenie
-wierzyć w przeznaczenie

PRZYPADEK:
-coś przypadło komuś do smaku
-przypaść komuś do gustu
-przypaść sobie, komuś do serca

LOS:
-los się do kogoś uśmiechnął
-zostawić kogoś (coś) na pastwę losu
-masz ci los!