Odpowiedzi

2009-10-29T19:49:57+01:00
Jeżeli chodzi o to

człowiek w odrodzeniu był na pierwszym miejscu
jako odkrywcy
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T23:13:02+01:00
Ideał człowieka w odrodzeniu musiał być wykształcony oraz musiał mieć wszechstronne zainteresowania, do tego on sam powinien dbać o swoje wykształcenie. Powinien być dumny i szlachetny w tym co robi. Powinien być patriotą miłującym ojczyznę czyli powinien być gotów na wszystko nawet przelać krew za ojczyznę. Ideałami w odrodzeniu było piękno, harmonia i zgoda. W odrodzeniu uczciwość jest najcenniejszą zaletą człowieka, bo pozwala zachować czyste sumienie a uczciwe postępowanie jest dla niego źródłem radości i zadowolenia z siebie. A więc ideałem był człowiek prawy żyjący w zgodzie z naturą.
5 3 5