Trzeba podac liczbe prosze nie pisac zadnych dzialan tylko wynik :)
Uzupelnij :
a) O 20% wiecej niz 25g to ....... g
b) O 20% mniej niz 15 kg to ........kg
c) O 25% mniej niz 20 zl to ........ zl
d) O 200 % wiecej niz 3 kg to ........kg
e)O 20% wiecej niz 200 kg to ..........kg
f) O 5% wiecej niz 320zl to ...........zl
g) O 40% mniej niz 80zl to ........zl
h) O 150% wiecej niz 60m to ........m

Prosze szybko poniewaz mam to na jutro :)
Z gory dziekuje ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T19:51:38+01:00
A)30g
b)12kg
c)15zł
d)9kg
e)240kg
f)336zł
g)48zł
h)150m
1 1 1
2009-10-29T19:53:18+01:00
2009-10-29T19:55:46+01:00
A) O 20% wiecej niz 25g to ...30.... g
b) O 20% mniej niz 15 kg to ...18.....kg
c) O 25% mniej niz 20 zl to ..15...... zl
d) O 200 % wiecej niz 3 kg to ...6.....kg
e)O 20% wiecej niz 200 kg to ....240......kg
f) O 5% wiecej niz 320zl to .......336....zl
g) O 40% mniej niz 80zl to ...32.....zl
h) O 150% wiecej niz 60m to ..150......m