Odpowiedzi

2010-03-26T10:18:31+01:00
Liczby to :
10, 13, 16, 19, 22, 25, 28......91, 94, 97
Ich suma to 1605
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T10:58:33+01:00
Oblicz sumę wszystkich naturalnych liczb dwucyfrowych,których reszta z dzielenia przez 3 wynosi 1.

10+13+16+19+...97

Sn=(10+97)*30/2

Sn=(107)*15
S=1605
2010-03-26T11:14:36+01:00
Oto liczby
10, 13, 16, 19, 22, 25, 28......91, 94, 97
suma to 1605