Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T19:55:33+01:00
Marto, nie słyszałaś o tzw. audiobookach? Wystarczy nawet zwykła IVONA, której się wlepia tekst i potem można przekonwertować na MP3. Tak poza tym to ci google powiedzą, a w sklepach sprzedaje się audio-booki różnych lektur od tych dla dzieci do tych dla dorosłych. Empik na przykład. Pozdrawiam i życzę owocnych łowów :).
1 5 1
2009-10-29T20:00:43+01:00
Dobry program ja go mam u siebie

http://www.pobieralnia.pl/plik-2749-expressivo.html
1 5 1