Odpowiedzi

2010-03-26T11:25:17+01:00
I dzień - 2x
II dzień - x
III dzień - x-1/5x = 4/5x = 0,8x

2x+x+0,8x = 684
3,8x = 684 |:3,8
x = 180

I dzień - 2*180 = 360
II dzień - 180
III dzień - 0,8*180 = 144
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T11:25:41+01:00
2x-liczba km przejechanych I dnia
x- liczba km przejechanych II dnia
x-1/5x-liczba km przejechanych III dnia

2x+x+x-1/5x=684
3 i 4/5x =684 /:3 i4/5
x=180

2*180=360 km przejechał I dnia
180 km przejechał II dnia
180-1/5*180=180-36==144 - przejechał III dnia

360+180+144=684