Odpowiedzi

2010-03-26T11:24:59+01:00
S=V*t
s-droga
v- prędkość
t - czas
pieszy
t= 2h - od 17.00do 19.00
v=?
s=v*2
rowerzysta:
t=1h
v=18 km/h
s=18*1
ponieważ droga jest taka sama, czyli:
V*2=18 /:2
v=9 km/h
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T11:28:57+01:00
T rowerzysty = 19.00-18.00 = 1h
t pieszego = 19.00-17.00 = 2h

V rowerzysty = 18km/h
V pieszego = ?

S pieszego = S rowerzysty
S rowerzysty = 18km/h*1h = 18km
S pieszego = 18km

V pieszego = 18km:2h = 9km/h