Wybierz poprawne dokończenie zdania.
Produktami calkowitego spalania metanu są:
a) węgiel i wodór
b) tlenek węgla (IV) i wodór
c) tlenek węgla (II) i wodór
d) tlenek węgla (IV) i woda


Podaj nazwę systematyczną związku o wzorze:
...............CH3
.................|
.H3C - CH2 - CH - CH3

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-26T11:44:57+01:00
D) tlenek węgla (IV) i woda

2 metylobutan (= izopentan)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T11:51:19+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
D) tlenek węgla (IV) i woda

Zdecydowanie 2-metylobutan
1 5 1