Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T12:51:44+01:00
Rozwiązanie w załączniku
2010-03-26T13:00:36+01:00
A) (3x³-4x²+5x-6)+(-2x³-5x+7)=3x³-4x²+5x-6-2x³-5x+7=x³-4x²+1
b) (-2x³-5x+7)-(4x²-3x+2)=-2x³-5x+7-4x²+3x-2=-2x³-4x²-2x+5
c) 2*(3x³-4x²+5x-6)-2*(-2x³-5x+7)=(6x³-8x²+10x-12) - (-4x³-10x+14)= =6x³-8x²+10x-12+4x³+10x-14=10x³-8x²+20x-26
d) (3x³-4x²+5x-6)*[(-2x³-5x+7)+(4x²-3x+2)]=(3x³-4x²+5x-6)* *[-2x³-5x+7+4x²-3x+2]= (3x³-4x²+5x-6)* [-2x³+4x²-8x+9]=-6xdo6+20xdo5-50xdo4+91x³-100x²+93x-54