Odpowiedzi

2009-10-29T19:56:06+01:00
Mówią o tym zrodła historyczne
materialne:
- mstare naczynia, moenty, architektura, ieczeci, narzedzia bron

pisane:
- dokumenty, ksiegi, kroniki, listy biblia
1 3 1
2009-10-29T19:59:40+01:00
Ym , nie jestem pewna ..

Wiemy co wydarzyło się w przeszłości korzystając z źródeł historycznych :

- pisanych
- niepisanych
- materialnych
- niematerialnych

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T20:01:18+01:00
Wiemy z:
-kronik, roczników,pamietników,dokumentów, listów,mapy-spisywane przez naocznych świadkó(źródła historyczne pisane)
-tradycji ustenj przekazywanej z pokolenia na pokolenie
-z zabytków
-z przedmiotów używanych w tamtym czasie
-stroje
-narzędzia
-meble
-zdjęcia
obrazy-
-broń
-monety
i to są źródła historyczne mataerialne